Sporten

Met vrienden of collega’s kunt u terecht voor spectaculaire sporten!

Waveski of brandingkano

waveski

Een stabiele surfkano waar je bovenop zit. Voorzien van wetsuit, zwemvest en helm de zee op. Met instructie en wat lef: direct surfen, iedereen kan het!

“Staan er geen golven, dan spelen we kanopolo! Het gaat altijd door.”

Een clinic van anderhalf uur kan al vanaf €30,- pp (bij minimale deelname van 8 personen).

Brandingraften

raften

Met je vrienden of collega’s de branding in, een coastraft race, samenwerken om de golven te bedwingen en te surfen met z’n achten.

Ook op binnenwater is raften geweldig om te doen.

Kanopolo

kanopolo

Waterpolo in een kano. Kanopolo is geweldig, snel wendbaar en ontzettend leuk om te doen. Je kunt er net zoveel energie in kwijt als je wilt.

Kanotochten

kanotochten

Kanoschool.nl heeft één- en tweepersoons toerkano’s die gemaakt zijn om er een afstand mee af te leggen. Deze stabiele kano is geschikt voor alle leeftijdsgroepen.

Met een routekaart door de grachten van Amsterdam maar het kan ook op eigen locatie.

Een clinic van anderhalf uur kan al vanaf €25,-pp (bij minimale deelname van 6 personen) vanaf onze locatie op de Weesperzijde 1094 (bij Roeicentrum Berlagebrug) in Amsterdam.

Suppen – Stand Up Paddleboarden

Stand Up Paddle

Suppen door de grachten van Amsterdam. Dit kan bij Sup Center Amsterdam, wat onderdeel is van kanoschool.nl. Sup Center Amsterdam is gevestigd aan de Weesperzijde 1094. We delen deze locatie met Roeicentrum Berlagebrug. We hebben kleedruimtes, douches, kluisjes en een kantine met een terras voor koffie of wat lekkers. Een ideale locatie om een tocht te starten door de grachten van Amsterdam.

• Een clinic van anderhalf uur kan al vanaf €25,- pp (bij minimale deelname van 8 personen)
  • Inclusief wetsuit

Kan ook op zee en in combinatie met andere sporten voor uw bedrijfsuitje of groep.

Scholen

schoolkano

Kanoschool.nl geeft sportles, vooral actieve watersporten. Dit kan vanaf de Weesperzijde in Amsterdam, maar ook op locatie naast de school. We hebben een vast tarief per leerling.

Sportles:
Kanovaren, kanopolo, raften en suppen.

Sportdagen:
We bieden ook volledige sportdagen aan.

Kanosurvival:
Tweedaagse bivak met survival games inclusief overnachting in de natuur.

Lees meer over ons aanbod voor scholen.